Romantism...desuetudine...relicve ale unor lumi disparute. Nostalgii de primavara, de toamna. Oameni si idei. Frumusete si eroism. Totul pare a fi in trecut. Prezentul si viitorul sunt sumbre si gri, precum blocurile comuniste, imense cosciuge ieftine in care ne-am petrecut tineretea sau copilaria.

23 martie 2010

Sistemul educational din Romania

Basescu ne vorbea vehement despre modernizarea sistemul de educatie. Ne spunea, ritos, ca primordial este ELEVUL/STUDENTUL.



Acelasi personaj ne vorbea despre modernizarea statului.
Sa va fie rusine, intreaga administratie prezidentiala si intreg partid PDL pentru modul in care va administrati feuda numita "educatia" din Romania.


In calitate de parinte, am o mare nedumerire si o uriasa revolta, ambele provocate brusc, in aceasta seara, cand m-am trezit ca am chef sa citesc cateva date despre inspectoratul judetean local. Sa vad si eu cine e inspector general, cam care-i treaba cu sefii de pe acolo, cam ce studii si competente au ei. Eventual, sa le citesc niste declaratii de avere sau sa le vad fetele intr-o fotografie.


Ei bine, am avut marea supriza sa constat:


1. Ca nu exista nici o posibilitate de contact electronica a Inspectoratelor Scolare Judetene
2. Ca nu sunt publice datele despre acesti sefi care fac si desfac la nivel local
3. In general scolile din Romania nu au date de contact, site-uri etc. desi s-au investit o gramada de bani "modernizarea" care, de fapt, e o gluma demagogica.


Intrebare: DomnuleFuneriu, Domnule Basescu si compania, este cumva sistemul de educatie din Romania un club select la care nu trebuie sa avem acces ? E un fel de party select pentru VIP-uri despre care nu trebuie sa stim nimic ?????


Repet, in calitate de parinte, consider ca este necesar sa publicati datele de contact electronic ale acestor institutii, calificarea si studiile inspectorilor din plan local.


Si poate ar trebui sa reactivati email-ul de pe site-ul guvernului, cu toate ministerele, presedintie etc. ca pe vremea psd-ului pe care l-am blamat si negat exista. Si, culmea, chiar primeam raspuns daca trimiteam vreo intrebare.
Mentiune: am votat Basescu!
Intrebare (deja): oare am facut bine ???

Niciun comentariu: