Romantism...desuetudine...relicve ale unor lumi disparute. Nostalgii de primavara, de toamna. Oameni si idei. Frumusete si eroism. Totul pare a fi in trecut. Prezentul si viitorul sunt sumbre si gri, precum blocurile comuniste, imense cosciuge ieftine in care ne-am petrecut tineretea sau copilaria.

23 martie 2010

Profesorul preda, managerul manageriaza

Peste tot in jurul meu simt un trend anti pdl. In timpul alegerilor prezidentiale, acest trend m-a scos din minti, m-a facut sa-mi pierd ore pe site-urile care-l sustineau pe Basescu, comband opozitia etc. Nu dormeam noaptea gandindu-ma ca daca iese Geoana presedinte, suntem condamnati. Eram la un pas de a decide sa emigrez.


A iesit Basescu, m-am bucurat. Am sperat. N-a durat mult si incep sa aflu o multime de povesti de groaza. In principal, despre cum pdl-ul lucreaza in plan local de baza de dosare. Mai exact, toate functiile se distribuie pe baza de dosar: sa fii pdl-ist cu stare, influent si obedient.


In aceasta seara, marota mea este urmatoarea: de ce nu pot afla cine conduce Inspectoratul Scolar Judetean Buzau si pe ce merite ???? Cum se impart, dragi politicieni, posturile ?????


Ca facem si noi un imprumut si poate ne cumparam o "ispravnicie" ca pe vremuri.


Am deviat de la subiect. De fapt, acest articol l-am intentionat a fi despre directorii de scoala. Ma intreb, ca prostul, de ce o scoala nu este condusa de un MANAGER si un consiliu de administratie format din profesori, acesta din urma sa dezbata si sa decida strict problemele legate de educatie.


De ce este nevoie ca un profesor sa fie si director ??? Stie mai bine un prof cum sa schimbe niste geamuri sparte, sa supravegheze si sa rezolve o lucrare administrativa??? Nu cred.


Am un raspuns: pentru ca politicienii de la noi au infestat intreg sistemul, l-au politizat. De aceea nu exista continuitate in politicile educative si nu exista, (Atentie, d. Basescu!!!) un stat modern si nici un sistem centrat de ELEV, asa cum sustineati in campanie.


Acum, dupa ce ati fost ales, nu va mai pasa. Nu vreti sa schimbati nimic. Nu vreti sa modernizati, ci sa perpetuati si sa consolidati practicile fanariote din Romania.


Mai bine merg la culcare, ca-mi bat gura de pomana. Nu e mai bine de amicii care-au sters-o la ursii canadienii si care acum fac misto de frustrarile si revoltele mele ???

NOTA: Nu sunt cadru didactic si nici nu intentionez sa devin.







Niciun comentariu: