Romantism...desuetudine...relicve ale unor lumi disparute. Nostalgii de primavara, de toamna. Oameni si idei. Frumusete si eroism. Totul pare a fi in trecut. Prezentul si viitorul sunt sumbre si gri, precum blocurile comuniste, imense cosciuge ieftine in care ne-am petrecut tineretea sau copilaria.

23 martie 2010

Moda Eco

Discutii despre ecologie, idei de proiecte, campanii de mediu sau atitudine ecologica. Cele mai multe nu sunt decat niste discursuri epatante intr-un limbaj criptat despre o realitate cruda: verdele si echilibrul naturii se restrang tot mai mult.



In tot acest timp, dezbatem. Noi, romanii, mai mult decat altii. Ca asta e defectul inscris in gena noastra. O multime de figuri mondene, politice sau din aria business par a se implica in aceasta campanie generala PRO ECO. In aparenta. In realitate, cred ca aceste actiuni sunt doar noi metode de promovare personala. Nu cred ca mihaela radulescu circula cu masina ecologica Toyota Prius sau ca tatulici planteaza copaci, impreuna cu voluntari, in timpul campaniilor.


Afirma mihaela radulescu, intr-un articol de pe site-ul www.responsabilitatesociala.ro, ca daca doresti sa implici o „vedeta” intr-o campanie trebuie sa o convingi. Personal, consider ca o vedeta adevarata se ofera si se implica din proprie convingere, constienta ca poate oferi un ajutor. De altfel, n-am auzit nici o „vedeta” sa declare ca participa la un proiect pentru ca a fost convinsa, ci pentru ca este sustinatoare a cauzei, pentru ca militeaza personal pentru cauza promovata in campania respectiva. Asadar, ipocrizie. Tot de „vedeta”. De altfel, titlul materialului semnat de radulescu este graitor: „Cum conving o vedeta sa-MI sustina cauza”. NO FURTHER COMMENT

Niciun comentariu: